tisdag 10 februari 2009

Innan allting tar slut

"Man ska sluta när man är på topp. Måste bara säga, men det kanske du redan förstått, att du och dina ord har hjälpt mig, stärkt mig och fått mig att känna mig mindre ensam där jag guppar i avslagen öl och dumma fyllegrejer. Jag vet att du kommer att klara dig fint, för det gjorde jag. Så jag är övertygad om att du oxå kommer ut på andra sidan, full (bra ordval) av lycka och kommer bada i solljus. Du vet vart jag har mitt krypin och min mail är *******, om du skulle vilja skriva en rad eller en novell!
Have a great life och du kommer alltid vara Miss Garcia för mig!
KRAAAM"

"Jag har läst din blogg mycket. Du ligger några steg framför mig och du har varit lite av en ledstjärna. 
Jag har varit dålig på att kommentera dock, det har jag varit generellt, Har varit för involverad i mitt eget. 
Men jag kommer fortsätta att läsa dig. Du är cool och stark och bra och du har skrivit många, många vettiga, insiktsfulla och hjälpande kommentarer här. 
Tack för allt. 
Miss Garcia."


Allting har en slutlåt. Så även detta.


Kent - Innan allting tar slut


Inga kommentarer: