torsdag 15 januari 2009

Sjuka jävel

Det finns en man som brukar ringa till oss på jobbet.
Han är så jävla vidrig och äcklig.
Och tyvärr väldigt sjuk. I huvudet.
Tycker synd om honom annars,
men nu går han för långt.
Både idag och igår har han ringt och pratat om blygdläppar.
MINA blygdläppar.
"Kan du koppla mig till någon som kan förklara beståndsdelarna på blygdläpparna?"
"Nej, då får du nog vända dig någon annanstans."
"Vart då någonstans?"
"Ja..en läkarmottagning eller något."
"Du kan inte titta efter på dina egna?"
Kommer inte ihåg vad jag svarade.
"Kan du koppla mig till någon som kan förklara ämnet?"
"Nej det kan jag verkligen inte, hej då."


Jag mår illa..
Nu ringer han konstant, men säger inget. Bara sitter där tyst och lyssnar.
Han är så jävla obehaglig!
Vet att jag inte ska ta åt mig, att han är sjuk, men det går inte!!
Såna människor gör att jag hatar mitt jobb och skulle kunna säga upp mig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy vilken otäck människa. Hua! Men hjälp, går det inte att göra något? Ska du bara sitta och ta det?

Ha en finfin dag. Och hoppas du slipper samtalen.

J sa...

Jag ska prata med min nya chef idag och informera om mannen, och göra upp hur vi ska hantera honom. Helst av allt kunna koppla honom direkt till min chef, utan att behöva hör mer än hans ständiga "Gomorron", för sen är det igång! :/

Ha en toppendag du oxå med sötisarna!

Anonym sa...

Man ringer polisen. Rakt av. Pratar med chefen & se till att man får något som skyddar dig mot äcklet!

Hoppas flytten går fint, jag borde rensa jag med... trots att jag inte ska flytta.

Kramkram/Lisan

J sa...

Pratade med chefen idag. Vi ska koppla mannen till honom direkt, och om han inte är där blir det till någon annan av cheferna, ev de manliga handläggarna. De kvinnliga är ingen idé, då vet man hur samtalets gång ser ut. Med män ska han bara försöka att impa med fina och och fraser.

Så det kändes skönt idag när han ringde, att ist försöka reda ut vem han ville prata med, så kopplade jag direkt till chefen. Han ringde två ggr, sen gav han upp. It feels good! =)

Anonym sa...

Men fyy vad obehagligt!
Skönt att ni verkar få rätsida på det...
Hittade till dig från Lisas blogg, där hon också stött på en obehaglig man. Vad är det med dessa sjuka människor... suck!

J sa...

Ingen aning! Men Lisa hade det ju mer inpå sig, någon som står några meter ifrån och gapar på en! Naj hu va obehagliga vissa kan va!