fredag 5 december 2008

Thank God it's Friday, På fredag är det fest, Friday i'm in love och Fredag hela veckan fredag hela veckan!

Najs julfest med god mat,
Soaré med rocktema
(syster och jag smet ifrån en stund för att möte upp familjen
och se när Agge sjöng "I'm Yours" och spelade elgitarr.
Fruktansvärt bra och modig är hon by the way.)
Tillbaka till julpartajet och vi hade INTE missat Sven-Ingvars helt!
Vi kom i pausen så vi hann se sista delen av konserten!
Lite halvdåligt drag, men helt okej iaf!
Sen var det shaking on the dancefloor
och runt 00.15 bröt vi upp och tackade för oss.
Sov med sällskap i natt, kändes fint och tryggt.
Upp okristligt tidigt, enligt mitt tycke iaf.
Man ska inte behöva gå upp när man inte kan se handen utsträckt framför sig!!
Iväg till jobbet..för att inse att jag glömt både dator- och passerkort.
Rask promenad hem igen och hämta upp det.
Som varje fredag vankades det fredagsmacka
och vi fick till och med chefen med oss,
så nu är han också medlem i fredagsmacka-klubben!
Är otroligt trött så jag längtar bara hem till sängen,
kanske hyra en film och köpa lite godis till det.
Eller..
kanske skulle ta och sätta fart med att scrappa lite julkort?
Hmm..
vilket jag än gör så kommer det att innefatta några hekto godis,
that's for sure!


Inga kommentarer: