tisdag 26 augusti 2008

Min värld

gungas lätt.
Mörköga: (som jag kallar den ene) Uteblivna sms, (det som började bra,) och sen för att bli ingenting, gör mitt hjärta tungt.
Hammaren: (som jag kallar den andre) Sms om närhet och dejter får mitt hjärta i galopp.
Mörköga: Hörsägen som säger att han är eftertraktad, men att han är kär i mig, får mitt hjärta att sucka uppgivet.

Hammaren: Närhet, närhet, sova bredvid lätt snarkande gäst, gör mitt hjärta hoppfullt.
Distanstagande, det är så det känns nu, får mitt hjärta att känna sig utnyttjat.
Mörköga: Ett sms, och en undran om allt är bra med mig, gör mitt hjärta förvirrat.

Mitt hjärta åker berg och dalvana..och jag kan bara hänga me.





Jag har färgat håret svart..och vad hjälper det?


2 kommentarer:

Linda sa...

Allt ornar sig för dig med,tro mig ;)

J sa...

Du är ju alltid klok, så jag litar på dej.. =)