onsdag 27 augusti 2008

Fobi

Jag avskyr maskotar.
Djurkostymer med en människa i..
uhh, väcker sånt obehag!
Går omvägar när jag ser en maskot
och lite lätt panik sprider sig i kroppen.
Men något som är värre är ändå band som Slipknot.
De är bland det läskigaste jag vet! Läs bara..

Gasmask och nu dödskallemask,
vit japansk "kabuki"-mask,
grismask av latex,
svart mask med stålspikar för munnen,
bondageliknande Pinocchiomask, (näsan är 17,8 centimeter lång),
"courtjester/demon"-mask,
latexmask med långa stålspikar,
förut normal clownmask numera "ondare", med bandage och blod,
lädermask med metaliskt utseende och avlånga rivna ränder som föreställer munnen
och ögonbrynen är "uppvikta",
svartfärgad hockeymask....
Satt precis och letade efter bilder som jag tänkte lägga upp..
men jag mådde lite illa.
Blandningen av masker, riktigt hår och hud blir för mycket för mig..
och så levande ögon..HUU!

Inga kommentarer: