tisdag 16 december 2008

Året 2008

Snart är året 2008 förbi så här kommer lite reflektioner över året som gått.

Jag är mest nöjd över att jag ännu är nykter. Måste dock erkänna att jag känner mig mindre som "en klassisk" alkoholist, och mer som en sån här.
Jag ångrar att jag ännu inte sökt in på fotoskola.
Jag älskar mina vänner och familj. De ställer upp med allt från boende och goda råd till lussebullar och extraknäck!
Jag saknar Jens och en egen trygg plats.
I år har jag spenderat mest pengar på mig själv..och hyra.
Årets revanch var när Psykot med gitarr en sen natt/tidig morgon messade och skrev hur mycket han älskade mig, att han alltid hade gjort det och alltid skulle göra det. Han kunde inte sluta tänka på mig och ville ha mig tillbaka. Jag somnade om, och svarade sent nästa dag att jag hade gått vidare och mådde bra, och att han också måste göra det.
Årets sorgligaste borde vara mammas och pappas skiljsmässa, men eftersom det var ett gemensamt beslut så var det inte sorgligt och jävligt. Nej, Årets sorgligaste går i stället till lägenheten på Tvätterskegatan 6. Bye bye love..
Årets present kan jag inte komma på. Men årets byte är min digitalkamer mot pappas videokamera!
Årets köp är min Sony A-300 OCH min MacBook Pro.
Årets kärlek vid första ögonkastet är min rosa klänning som jag köpte till julfesten.
Årets räkmacka är att jag ännu hankar mig kvar på jobbet och att jag förhoppningsvis blir förlängd hela nästa år med!
Åters låt är Jason Mraz - I'm Yours.
Årets snällaste är Linda och Adnan som låter mig bo hos dem när jag sagt upp min beloved apartment.
Årets tji-fick-du fick jag när jag försökte vara en god medmänniska. That sucks.




Inga kommentarer: