torsdag 6 november 2008

Märkt för livet

Är sugen.
Väldigt sugen.
Det liksom pirrar i huden när jag tänker på det.
Det är så länge sen sist.
Eller..iaf 3 år lite drygt.
Man blir beroende, i can tell ya!
Gummi, rakhyvel, sterila nålar, lite färg och så ett motiv.
Mm..absolut.
Jag ska skaffa mig en gadd till.
Och än en gång blir det kent-inspirerat.
Boxen är boven.
Alla album är svartvita konturer, jävligt fräcka som tatuering.
Ska knåpa ihop något med hjälp av dem, 
kanske lite av alla album,
eller bara några stycken.
Lägger upp bild när jag börjat fila på motivet.
Men den stora frågan kvarstår,
vart?
Vart ska jag sätta den?
Mitt på ryggen, kittla ryggraden lite grann?
Vaden?
Mellan skulderbladen?
Kinden?!
Någon som lurar på något bra förslag därute?



2 kommentarer:

Jenniejummie sa...

Under foten kanske ;-)

Är allt bra med dig? Jag mår bara bra. Vi drar upp till Idre i slutet av månaden och kommer hem i april igen. Det ska bli skoj , men läbbigt.

Hälsa syss.

kram.

J sa...

Coolt, men shit vad det skulle kittla!
Bara bra här, har shoppat tills jag droppat nu. :)
Jo har läst om det på din blogg, hoppas att ni får det jättebra där uppe! Vi hörs under tiden och så får vi ses när ni kommer hem till våren!
Kramar!