fredag 31 oktober 2008

I had my first real sexdream

(Jag veeet att det inte ska vara sexdröm
men det här är min blogg så jag skriver whateva i want!)

Det regnar utanför.
Han är blöt i sitt långa hår. (Sissors, stay away! There some saving going on.)
Droppar vatten från den svarta skinnjackan.
Jag säger: "You're so hot!"
Vi kysser varann och jag hoppar upp i hans famn.
Han hissar upp mig över sitt huvud,
jag skriker att jag är rädd för att vara högt upp,
säker hand gör att metall klingar mot metall,
och han tar mig i famn igen,
lägger sen ner mig på golvet...
No details, men det var fantastiskt!

Sen drömde jag att en tjej med synliga drogproblem,
sa till en mycket skötsam flicka:
"You better go to rehab."
Vad menade hon med det?

1 kommentar:

Tillsammans-bloggen sa...

Gillar hur du skriver! Du verkar klok. :)