fredag 17 oktober 2008

Do what u want, but don't forget the omen!

Snart dags att signa ut från jobbet, sen ta en smoke med syster.
Kvällen är så oplanderad som en fredag, en vecka innan löning, kan vara.
Linda och Adnan flyttade in i nya lägenheten igår, kanske att man ska hänga där.
Jens och vänner ska kanske på O'Learys och käka buffé och sedan på nån fest på Surfers,
kanske att man ska hänga med där.
Eller så ska jag bara hänga hemma med mig själv.
Det är typ det jag känner för.
Bara vara hemma..själv.
Tyst, lugnt, läsa "Hemlös - Med egna ord", slökolla och zappa på tvn.
*svara i telefonhelvetet då FÖR SATAAAAAAN!!!!*

Nä..bara en aning irriterad.
Det är nåt som kryper i min kropp..vet inte vad det är.
Kanske bara är trött?
Kanske bara är törstig..?
Kanske bara känner stress för att jag vill vara överallt
på samma gång som jag vill vara hemma?
Ska iaf köpa cigg.
Å..ta kort är jag sugen på.
Hade nog gjort det om det inte hade varit så indjävulskt kallt ute
och om batterinivån hade varit högre än 2%.
Watt evva..
it's my friday and i cry if i want to,
smoke som braj if i want to.

1 kommentar:

Tant med katt sa...

Hehe...
Ha en trevlig helg!
:)