torsdag 2 oktober 2008

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Självklart!
Gnälla: Över Sveriges löjliga regler..och lite allmänt när jag är hungrig.
Skrika: Nja..men prata i falsett!
Sova: Djupt.
Ha ångest: Inte så mycket, nån gång när jag röker.
Ta mediciner du inte borde ta: Nope.
Vilja dö: Verkligen inte!
Drömma mardrömmar: Det händer.
Ta droger: Nooo!
Försöka vara annorlunda: Jo, vem vill vara som alla andra?
Klä dig i svart: Why not?
Gå till kyrkan: En gång om året.
Gå i skolan: Nej det var länge sen.
Röka: Japp.
Ljuga: När nöden kräver.
Hata folk: Ogilla..inte hata.
Lita på folk: Tills viss del.

VEM :
Saknar du: Nykär som jag är..Jens.
Vill du döda: Vilken jävla fråga.. Ingen!
Rörde dig sist: Jens.
Vill du slå: Hade varit kul att slå Jens i Guitar Hero!
Vill du kittla: Putte, han har så roligt skratt.
Kramade du sist: Jens.
Vill du prata med: Dr Phil.
Skrek du på sist: Höjde rösten lite mot Agge, "Du SKA inte röka!".
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Ingen har sårat mig på väldigt länge..känns fint.
Vill du bli galet full med: Ingen..men kära vänner får gärna bli lagom fulla i mitt sällskap.
Gjorde dig riktigt glad senast: Kattunge som kissade i min och Lines rabatt igår!
Fick du sms från senast: Jens.
Ringde dig senast: En man som ville prata om sin frus ålderspension.
Är vackrast på jorden: Allt blir vackert genom kameralinsen.
Älskar du mest: Mig själv, så ingen känner sig utanför.. :)

HAR DU :
För många vänner: Det kan man inte ha.
Förföljelsemani: Ha, nej!
Tvångstankar: Jo, jag räknar..allt.
Någon annan psykisk sjukdom: I'm not sure..
Någon fysisk sjukdom: Nötkärna!
Någon skada: Intakt.
Färgat håret: Jo, faktiskt!
Brutit några ben: Inte ett enda.
Några piercings: Hål i öronen.
Egen dator: Oh yeah.
Bra självförtroende: Precis så det räcker till.
Kysst någon: En gång..(Ha!)
Köpt kondomer: Tror det..
Tagit nakenbilder: Ja!
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nepps.
Bjudit ut någon: På middag? Nä. Hem på middag? Ja.
Varit kär: Absofuckinglutly!
Dumpat någon: Har nog råkat göra det..
Stulit någonting: Ja, hårspännen från Obs och pengar från mamma och pappa.
Lämnat landet: Ja, 3 gånger.
Rymt hemifrån: Jajamen. Pappa visste vart jag var, men polarna nekade. Han hotade med att ringa polisen om jag inte kom hem. I was a bad ass och brydde mig inte. (Ringde syrran och bad henne hämta mig dagen efter..)
Tuttat eld på nått: Inte så att det varit någon fara iaf.
Gjort något olagligt: Fyllekörning i de Litauiska skogarna, krock med parkerad bil, snuthäng och sedan gömma sig i skogen. Jag var inte den som körde, men hade vi åkt fast vette fan vad som hade hänt! Scary as hell!


HUR :
Går du: Fötterna upp, huvudet ner!
Springer du: Ganska sakta..
Svarar du i telefonen: Genom att trycka på grön lur.
Fördriver du tiden: Lyssna på musik i mobilen.
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Slavar som växelhäxa.
Ofta bäddar du sängen: Varje morgon!
Ofta diskar du: Almost never.. Line snor all min disk ju!
Många stör du dig på: Eh..hur många?! Ett antal per dag!
Ofta träffar du din familj: Det går upp och ner.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Jag tänker, alltså finns jag.
På Gud: Njaeo.
På rymdvarelser: Klart!
Att folk tycker om dig: Hoppas inte.
På ett liv efter detta: Ja självklart.
Att fiskar kan tänka: It's okay to eat fish 'Cause they don't have any feelings.
Att du kommer leva länge: Jora!

VÄLJ :
Katt eller hund: Schäääfer!
Vit eller svart: Vit.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Ö.
Sex eller kyssar: Kyssar...
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik..alltid musik!
Bok eller film: Books rocks!


Inga kommentarer: