fredag 5 september 2008

Snart dags för hemfärd.
Ska kanske, kanske ner en liiiten, liten sväng på stan och se om jag hittar ngt fint tills ikväll.
Lina bjuder Linda*2 och mig på middag ikväll.
Vegitarisk moussaka.
Mycket spännande.
Det ska bli så kul att träffas allihopa...(kom av mig.
Det gick en snygg karl utanför fönstret..
vitt linne, mörkgröna shorts och svart mössa.

Mmm!)
Vi ska spela spel, de kommer att dricka alkohol och bli fnittriga,
jag kommer att dricka alkoholfritt och ändå bli fnittrig.
Första gången det ska bli fest hemma hos mig.
Och jag är nykter..vem hade kunnat tro det för några år sedan?
INTE jag iaf..
Men nu är det så, och jag ångrar inte en enda dag som jag varit nykter.
Jag känner mig glad varje gång jag kör hem efter krogen och går och lägger mig nykter.
Vakna nykter och minnas allt som hänt,
can't beat that feeling.




2 kommentarer:

Linda sa...

jag tycker också att du skall vara stolt över dig själv.. Men asså,kommer du verkligen ihåg allt ;)

J sa...

I lördags frågade jag Lina; "Träffade vi Ziggys andra bror igår oxå?" "Nä..vi träffa ju Jimmy, men den andra PRATADE vi bara om.."
Hihi, så ALLT kommer jag inte riktigt ihåg. ;)