tisdag 2 september 2008

Lina och King har flyttat in.
Det känns skitbra.
Växeln blir kvar och jag med den,
tjänsten ska lysas ut men ser ingen anledning till att jag inte får fortsatt.
Träningen satte igång igår,
så skönt att var helt svettig och slut.
Släckte lampan 22.30, tidigaste på länge.
Ändå försov jag mig..
Hammaren är utomlands nu och jobbar.
"Du tycker att jag är för ung,
men ge mig en chans, så ska du få se."
Jag gav honom en chans,
och det var inte det här jag ville se.
Mörköga ligger och skvalpar som en tår i ögonvrån.



1 kommentar:

LineRoolz sa...

Försov du dig? =) Det hänger en SKITSTOOOr (och denna gång överdriver jag icke) spindel ute i busken, verkligen Huuuuuge... brr. Den är fet som attan också, tänk om den har massa miljarders med ungar i magen som kommer krypa in här i vinter, fy fan. Pratat lite med Lindorna om att gå ut på fredag? I så fall kan jag bjuda på mat-moussaka (ev. pizza om jag misslyckas totalt) och så spela lite spel kanske?