onsdag 10 september 2008

In my house

Längtar hem nu.
Hem till uteplatsen,
ta en cigg me Lina och kanske en kopp te och bara vara nöjd med livet.

Boken var bra, och fast jag bara läst 30 sidor ekar orden i huvudet.
"Han vill faktiskt inte ha dig."
Inte på något dåligt och nedlåtande sätt,
utan att det faktiskt bara är så.
Och det är helt okej,
jättebra faktiskt!
Och det är helt okej att jag oxå känner så för karlar..
..att jag faktiskt inte vill ha ALLA.
Och från och med nu ska jag inte hitta på ursäkter för att han inte hör av sig.
Vill han ha mig, så hör han av sig.
Så e de ba.
Så från och med nu;
Jossa waits for no man!




1 kommentar:

LineRoolz sa...

GO JOSSA! Kenta gick förbi förut när jag satt ute. han undrade om jag var ledig - Japp, svarade jag. Då undrade han om jag ska jobba imorgon. Svarade Japp på det emd (kanske borde sagt daim...eller Pigall??) Så imorgon lär jag få sitta inne och trycka, haha. Jag har funderat en stund på att göra te... väntar helt enkelt tills du återvänder hem så tar vi varsin kopp ihop.