tisdag 9 september 2008

Fek

Vi hade besök idag jag å Lina, Jens kom förbi å fek (fikade).
Han hjälpte oss med våra datorer..
jag är förvånad att vi ens kan knäppa på en dator! Haha!
Lina sa att han var en hejare i köket,
så vi tyckte att han kunde svänga ihop nåt gott till oss,
det tyckte inte han!
Men vi är hembjudna till honom på käk,
låter fint som snus!

Köpte boken efter jobbet idag.
Kassörskan i bokhandeln:
"Jaha, så du vill ha den.."
Vaddå, hon har väl ingen rätt till en åsikt om vad för slags bok jag köper.
Hon ska bara dra mitt kort och vara glad att hon tjänade in 55:-
tack vare mig och min fuckade relation till karlar!!

Ska ut och valla mamma nu,
hon e rätt nere för allt som hänt.
Ska boosta upp henne så gott jag kan.

Hmm...Lina och Jens var ut och rökte utan mig innan han stack..
Min Betty Boop-tändare låg ute på bordet..
misstänker att han kan ha snott tillbaka den.
Vi bytte ju i helgen.
Han fick min Beer Girl tändare (naken tjej i ölglas)
och jag fick hans Betty Boop-tändare.
No way att han ska ha båda..
Måste kolla upp det nu!


2 kommentarer:

LineRoolz sa...

fek...haha. Jensa pratade en del om att sno tändaren faktiskt. =)

J sa...

Den lilla...!
Jag ska smida big masterplan att sno tillbaka min..moahhaaahaa! *evil-plan-laugh*