onsdag 20 augusti 2008

Och tiden går

Det har gått ca ett halvår sedan mitt liv förändrades.
För andra gången på kort tag.
Först att bli nykter och sen att
psykot med gitarr inte längre finns i mitt liv
och jag är så oerhört glad för det.
Även om det känns lite halvjobbigt,
(oh shit, jag skrev det!)
att han har ny och inte jag,
för det är klart att det gör,
jag var ju en gång villig att leva resten av livet med honom,
så hoppas jag att han någon gång blir lycklig.
Att han är förmögen att kunna känna lycka
och att han,
verkligen och på riktigt,
kan tänka på någon annan än sig själv.

Detta halvår har rusat förbi,
som ett X2000 har det kört över mig,
och jag har inte ens märkt det.
Mitt liv är nu fullt med good things.
Och Nelly..
även om jag älskar låten,
så är jag ledsen att säga det, men den stämmer inte riktigt.. :-)
"Why do all good things come to an end?"


Inga kommentarer: