fredag 15 augusti 2008

Ajn, svaj, draj, fir

Fyra jobb jag haft:
1. Försäljare i Krukmakeri
2. Köksbiträde
3. Handläggare på Sjukförsäkring
4. Växeltelefonist

Fyra platser jag bott på:
1. Visby
2. Follingbo
3. Klintehamn
4. Visby igen

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Vänner
2. Sex and the City
3. Desperate Housewifes
4. Ghost Wisperer

Fyra platser jag varit på semester:
1. Tyskland
2. Bulgarien
3. Skåne
4. Tiveden

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Con Air
2. Strul
3. White Chicks
4. Scream

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1.
Susfu
2. Wonderful Little Mess
3. LineRoolz
4.
WoopsieDaisy

Fyra favoriträtter:
1. Köttfärs i bröd
2. Tacos
3. Kyckling med ris i rödcurry-sås
4. Snabbmakaroner i ketchup

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. Fotostudio
2. Varm famn
3. På svindlande höjd
4. I Jocke Bergs sällskap

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
Jenniejummie
Susfu
LineRoolz
Wonderful Little Mess

4 kommentarer:

LineRoolz sa...

hehe, när jag läste spelade ögonen mig ett spratt och under favoriträtt läste jag:Köttfärs i BLOD....what? hon e ju helt tokig den där Schussaaa, tänkte jag, sen ordnade texten till sig igen och jag såg att det stod bröd =)

Jag läser din blogg varje dag med, flera ggr om dan kollar jag den faktiskt. Så fort jag har tråkigt kollar jag runt bland bloggarna, och jag har tråkigt ganska ofta =)
Du skriver ganska många inlägg, ofta flera än ett om dan, det tycker jag är stabiiiiilt, lindrar tristessen för en stund =)

J sa...

Hehe..fan va grymt de lät. Köttfärs i blod! Uäck!

Kul att läsa!! Ja det lindrar min tristess på jobbet oxå. Det är så lungt i växeln, nästan inga som ringer, så då bloggar jag lite, sjysst tidsfördriv! =)

Tant med katt sa...

hahaha... dina favoriträtter är ju lika bra som mina! Leve barnmaten!!! :)
/Fröken kräsen

J sa...

Yeah, våga vägra vara vuxen!